INNDES

Polityka prywatności

1. Informacje ogólne

Niniejsza polityka dotyczy serwisu internetowego działającego pod adresem: inndes.eu.

Administratorem danych osobowych oraz operatorem serwisu jest:
Inndes Sp. z o.o.
Adres: Nad Wisłą 9, 83-110 Tczew, Polska
E-mail kontaktowy: office@inndes.eu

Administrator jest podmiotem odpowiedzialnym za Twoje dane osobowe w zakresie danych przekazywanych dobrowolnie w serwisie.

Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:

  • prezentacja oferty lub informacji,

  • realizacja funkcji kontaktowych poprzez formularze.

Serwis pozyskuje informacje o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

  • poprzez dane podawane dobrowolnie w formularzach, które trafiają do systemów Operatora,

  • poprzez zapisywanie plików cookies na urządzeniu końcowym użytkownika.


2. Zastosowane metody ochrony danych

  • Obszary logowania oraz wprowadzania danych osobowych są zabezpieczone warstwą transmisji (certyfikat SSL).
    Dzięki temu dane są szyfrowane i chronione przed nieuprawnionym dostępem.

  • Operator regularnie zmienia hasła administracyjne.

  • Tworzone są okresowe kopie zapasowe danych.

  • Operator na bieżąco aktualizuje oprogramowanie wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych, w tym wszystkie komponenty systemowe i zabezpieczenia.


3. Hosting

Serwis jest utrzymywany na serwerach zewnętrznej firmy hostingowej.

W ramach zapewnienia niezawodności i bezpieczeństwa, firma hostingowa może rejestrować tzw. logi serwera, które mogą zawierać m.in.:

  • adresy zasobów określone identyfikatorem URL,

  • czas otrzymania zapytania i wysłania odpowiedzi,

  • nazwę stacji klienta (identyfikacja poprzez protokół HTTP),

  • informacje o błędach związanych z realizacją zapytania,

  • adres strony odwiedzanej wcześniej przez użytkownika (referrer),

  • dane dotyczące używanej przeglądarki,

  • adres IP użytkownika,

  • dane diagnostyczne związane z obsługą usług serwisu,

  • informacje o obsłudze poczty elektronicznej przez Operatora.


4. Twoje prawa i zasady przetwarzania danych

W pewnych sytuacjach Administrator może przekazać Twoje dane osobowe innym podmiotom, jeśli jest to konieczne do realizacji zawartej umowy lub do wywiązania się z obowiązków prawnych. Dotyczy to następujących grup odbiorców:

  • firma hostingowa,

  • podmioty świadczące usługi marketingowe.

Okres przechowywania danych
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji działań określonych w przepisach prawa (np. w zakresie rachunkowości). Dane przetwarzane w celach marketingowych nie będą przechowywane dłużej niż 3 lata.

Masz prawo do:

  • dostępu do swoich danych,

  • ich sprostowania,

  • usunięcia,

  • ograniczenia przetwarzania,

  • przeniesienia danych.

Możesz także wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora, w tym profilowania.
Jednakże sprzeciw może zostać odrzucony, jeśli istnieją nadrzędne podstawy prawne, np. w zakresie ustalania, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Jeżeli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, masz prawo złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) pod adresem:
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z funkcji serwisu.

Dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich poza Europejski Obszar Gospodarczy.


5. Informacje w formularzach

  • Serwis gromadzi dane przekazywane dobrowolnie przez użytkowników w formularzach.

  • Dane te mogą obejmować m.in. imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.

  • Mogą być również zapisywane dane o parametrach połączenia, np. adres IP czy znacznik czasu.

  • Dane są przetwarzane w celu określonym w opisie formularza, np. kontaktu handlowego, obsługi zapytań lub zamówień.


6. Logi Administratora

Informacje o zachowaniu użytkowników w serwisie mogą być logowane i wykorzystywane w celach administracyjnych oraz poprawy jakości usług.


7. Wykorzystywane techniki marketingowe

Operator korzysta z analizy statystycznej ruchu w serwisie poprzez usługę Google Analytics (Google Inc., USA).
Operator nie przekazuje danych osobowych dostawcy usługi – przetwarzane są jedynie anonimowe informacje.

Google może używać plików cookies do gromadzenia danych o preferencjach użytkownika.
Użytkownicy mogą zarządzać swoimi preferencjami reklamowymi poprzez:
https://www.google.com/ads/preferences/


8. Pliki cookies

Serwis korzysta z plików cookies, które:

  • umożliwiają utrzymanie sesji użytkownika po zalogowaniu,

  • służą do celów analitycznych i marketingowych.

Stosowane są dwa rodzaje plików:

  • Cookies sesyjne – usuwane po zamknięciu przeglądarki.

  • Cookies trwałe – zapisywane na urządzeniu użytkownika na określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.

Większość przeglądarek domyślnie akceptuje pliki cookies, ale możesz zmienić ustawienia, aby:

  • usuwać pliki cookies,

  • blokować ich zapisywanie,

  • ustawić automatyczne powiadomienia.

Ograniczenie stosowania cookies może jednak wpływać na poprawne działanie niektórych funkcji serwisu.

Pliki cookies mogą być również wykorzystywane przez zewnętrzne podmioty współpracujące z operatorem, w szczególności:

  • Google Inc. (USA),

  • Facebook Inc. (USA),

  • Twitter Inc. (USA).


9. Zarządzanie plikami cookies

Jeśli nie chcesz otrzymywać plików cookies, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki.
Poniżej znajdziesz instrukcje dla najpopularniejszych przeglądarek:

  • Edge

  • Internet Explorer

  • Google Chrome

  • Safari

  • Firefox

  • Opera

Dla urządzeń mobilnych:

  • Android

  • Safari (iOS)

  • Windows Phone